2011. március 27., vasárnap

MME Zalai Csoportjának közgyűlése

Már évek óta készültem rá, de idén először tudtam elmenni a közgyűlésre.
Végre eljutottam a Fenékpusztán található madárvártára, hát értek meglepetések...
A környezeten látszik a totális pénzhiány és az, hogy néhány régi lelkes madarász tartja életben az egészet.
Azt hittem csupa lelkes huszonévest találok, aztán voltunk tízen, kevésbé huszonévesek...
A beszámolókból nem öntött el a heppi hangulat, gyakori pusztulások az áramütések miatt, érdektelenség az ifjúság részéről a madarászat iránt.
Fejlesztésre nincs pénz, a támogató kevés.
Azért érdekességeket is hallottam a gyűrűzött madarak visszafogásáról, az épülő tanösvényről.
Igen hűvös, 7 fok volt. Tiszta égő volt, hogy már hetente hallok hollót és itt a vetési varjú párt hollónak néztem...igen rákészültem.




Készült néhány fotó is, de valami nagy gond van a géppel, mert nem tudok normális képet csinálni. Lassú és pocsék a vaku teljesítmény is. Íme!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése