2011. március 21., hétfő

A Miklósfai Kertbarát Kör 2010. évi dokumentumai

2010.08.10. Kertbarát Kör hírek a honlapra:

Kertbarát Kör hírek

42 fő részvételével lezajlott ez évi kirándulásunk, melyen a legismertebb zalai pincészeteket kerestük fel. A borongós, csöpörgős idő nem zavart bennünket, mivel borkóstolók, pince látogatások képezték a program gerincét.
A csáfordi alsó-hegyen a Veres családi pincészetben megismerhettünk egy kuriózum borfajtát, a pintest, melynek gyógyító hatásairól még folynak a vizsgálatok. Mi is „gyógyultan” köszöntünk el a kóstoló végén és megnyugodva, hogy az asszony itt is folyton belekotyog a férfiak dolgába…
Bátran ajánljuk kirándulási programnak a Zalaszentgrót környéki pincéket, mert csodás itt is a zalai táj, jók a borok és kiváló a vendéglátás. Főként igaz ez utunk második állomására, a Szentgyörgyváron található Bezerics borászatra, ahol a gazda bemutatta a régi és új Széchenyi pincéjét, kiváló, Szala  névre keresztelt cuvée borát. Az igazi magyaros íz világú ebéd után kénytelenek voltunk a szakácsot is feldicsérni! A beszélgetések miatt kicsit megcsúszva változtattunk az előzetes programon, és a Kis-Balaton  múzeumnál tartottunk rövid pihenőt. Ezután utunk harmadik állomásához érkeztünk, a nagyradai Cézár borászathoz.
Kétség kívül ez megyénk legnagyobb, leg korszerübb, legnagyüzemibb és talán leghíresebb borászata, ahol kiváló vörösborokat lehet inni. Ez már egy másik kategória, ahol több mindentől táthattuk a szánkat…
A vacsorát egy rögtönzött nótázással zártuk, így ért véget idei „bor tortúránk”.

A helyszínek részletesebb megismeréséhez javasoljuk az alábbi linkekre kattintani:

Jó ismerkedést és jó borozást kíván a fenti helyeken a Kertbarát Kör nevében
Imrei Ferenc

A kirándulás képei itt nézhetők meg.