2013. július 3., szerda

Íjászverseny Szaplányosban

A Kanizsai íjász egyesület június 2-án tartotta meg a Kanizsa 3D Kupa elnevezésű íjászversenyét, melyre ismerkedésként Tóth Zoli engem is meghívott, na nem koca íjászként, hanem fotózni, ismerkedni.
A társaság egy részét már látásból ismerem mivel már közösen kétszer is részt vettünk a nagypáli solymász találkozón.
Az idő nem volt kegyes a nagyszámú versenyzőhöz és kísérőikhez, mert a kezdés után hamarosan eleredt az eső, amolyan csendesen áztató módon.
Elázva, domboldalon csúszkálva nem igazi az élmény, ennek ellenére a csapat nagy része jól vizsgázott kitartásból.
Én sajnos csak pár körig maradhattam családi programom miatt, de az eső engem is akadályozott, így igazi jó fotók, elröppenő nyílvesszők megörökítése nélkül kellett elhagynom a tetthelyet.
Viszont igazi városi turistaként (szandál, kalap, esőkabát nélkül) legalább sikerült ronggyá áznom...
Szolid, esős képeim talán visszaadják az idő hangulatát, pedig a lejtőn hanyattasról még le is maradtam!

Verseny előtti eligazítás

Célzás csigás íjjal

Célzás reflex íjjal

A csendes, áztató eső nem kedvez a versenyzőknek.
További képek ide kattintva nézhetők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése