2012. február 29., szerda

Szentmártoni Borbarátok hírei

 A Miklósfai Kertbarát Kör és a Szentmártoni Borbarát Egyesület között kialakult jó kapcsolat ápolása miatt közzéteszem programjaikat, melyekre önkéntes alapon lehet jelentkezni.
Holnap 18 órakor előadás lesz a pálinkafőzésről! Emlékeztetőül itt a kiküldött meghívó:
 
 

A Miklósfai Kertbarát Kör előadást szervez a Mindenki Házában

Március 1-én, csütörtökön 18 órai kezdettel
Komoróczi Lajos előadása a pálinkafőzésről,
majd a hozott pálinkák minősítése!
Az előadás kívülállóknak is ingyenes.
Pálinkás poharat hozzatok!
Minden érdeklődőt vár a Kertbarát Kör
 
 
Metszési bemutató
A Szentmártoni Borbarát Egyesület 2012. március 4-én (vasárnap) 15 órai kezdettel szőlőmetszéssel kapcsolatos előadást rendez a faluházban. Előadó dr. Kocsis László a Keszthelyi Pannon Egyetem Georgikon Karának tanszékvezető tanára. Az előadást gyakorlati bemutató követi a helyi szőlőhegyen.
Minden érdeklődőt nagy szeretettel várunk.
SZBE elnöksége
 
Borverseny

A Szentmártoni Borbarát Egyesület 2012. március 9-én (péntek) borversenyt rendez a Tótszentmártoni termelők, a Kálmán- hegyen és a Nagymezőn termelők, Tótszentmártonból elszármazottak, valamint meghívott vendég borászok részére.
A nevezett bormintákat /2 x 0,75 - liter/ 2011. március 7- én /szerda/ 14.00 órától - 19.00 óráig a faluházban lehet leadni.
A Kálmán-hegyi és a nagymezei borminták a pincéknél kerülnek begyűjtésre 2012. március 4-én (szombat) 13.00 -18.00 óráig. A palackokat az egyesület biztosítja.
Borminta adásra jelentkezni lehet az egyesület elnökénél a 30/237 0829-es telefonszámon, 2012. március 4-én (szombat) 12 óráig.
Nevezési díj: az első minta 500, a második 400, a harmadik 300, a negyedik 200, az ötödik 100,- Ft, afölött ingyenes.
A bírálat 15.00 órakor kezdődik a hivatalban, amelyen a nevezőknek is lehetőségük lesz kóstolni.
Az eredményhirdetés, kulturális műsor és zenés vacsora 2012. március 24-én 18.3o órától lesz megtartva a faluházban.
 
 
 Honlapjuk ide kattintva elérhető!
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése