2014. szeptember 23., kedd

Érik a termés a lucfenyőn! 2014.09.23.

Ma, hogy valami értelmes dologgal kitöltsem szabadságomat, nagy hévvel nekiálltam damilozni, füvet nyírni a kertemben.
A nagy hév a folyamatosan tolakodó sötét esőfelhőknek volt köszönhető.
A kert végében a bozótvágóval éppen indultam volna a tóka irányába, amikor olyan érzés lett úrrá rajtam, hogy "valami van fent"...
A Predátor című film óta tudom, nem árt, ha az ember a korona magasságába is emeli néha a tekintetét!
Most dettó azt diktálta a térlátásom, hogy valami van fent, aminek nem kéne ott lenni...
Visszafordultam és tényleg egy tök érdekes dolgot láttam, amit hamarjában le is kellett fotózzak.

Első látásra semmi különös.



Két lucfenyő alatt kipucoltam a dzsungelt.



De 5 méter magasan rejtőzik "valaki"!





A lucfenyőn, kb. öt méteres magasságban kapaszkodik egy termetes tök, ami eddig sikeresen álcázta magát.
A földön terpeszkedő tökdzsungellel eddig nem nagyon törődtem, benőtte a sarkot meg a kerítést is.
A rengeteg eső miatt már a szilvafára és két nagy lucfenyőre is felkúszott. 80-90 cm hosszúnak saccolom az általam Vecsési indás spárgatöknek beazonosított ismeretlent.
Nyári tök fajtákról ide kattintva tájékozódhatsz.
Állítólag nejem sütőtököt akart ültetni, de ilyen fára mászós lett...

Lucfenyőn is szépen terem a Vecsési indás!


És még jóval feljebb is vannak virágok és kisebb termések!
Tök jól terem idén a fenyő.




Végül is nem bánom a dolgot, mert idén két szilvafán három szem szilva lett, most legalább szépen virágzik és terem rajta a tök!
Mindenesetre legközelebb óvatosabban damilozok a fenyők alatt, mert ha ez az érett gyümölcs lehullik, akkor taglózó élményben lehet részem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése