2012. március 27., kedd

A vár rom szépítő egyesület munkában!

Végre teljesült Tormajoke álma!
Horváth József már régóta kapacitálja a kertbarát kör tagjait, hogy rendet kéne rakni a Romlottvár környékén és tavaly meg is ígértük egyik vezetőségi ülésen, hogy összefogunk segíteni. Két éve ugyanis egymaga bozótvágózta és permetezte a várromhoz vezető utat elborító két méteres dzsungelt!
Idén összefogott a Miklósfai dr. Kotnyek István Kertbarát Kör, a Romlottvár Alapítvány és a nagykanizsai Civil Kerekasztal Egyesület és a meghirdetett időpontban, március 25-én, vasárnap délelőtt kitisztítottuk a bozótos feljárót.
Sajni József képviselő stílszerűen sthilezett, Dömötörffy Sándor várszépítő, akarom mondani Városszépítő Egyesületi elnök húzkodta a szedernyét, Imre Béla egysületi titkár bozótvágózott, körünk titkára, Horváth József sthilezett, bozótvágózott és engem reklámozott, mert papucsban mentem dolgozni!
Németh József kör elnök bozótvágózott és traktorozott, hogy csak a funkcionáriusokat emeljem ki a több, mint harminc fős derékhadból. Deák-varga Dénes főépítész felügyelte és irányította a munkát, a városi civilek élén pedig Budavölgyi Kálmán vasvellázott, Lengyák István pedig mint a Kultúra Lovagja eggyelte a nem kultúr gyomokat.
Végre egy képviselő, aki nem csak megjelenik, dolgozik is!
Ennyi nagy embert már rég láttam izzadva dolgozni!
Mindenki lelkesen tette a dolgát, civilek, felnőttek, gyerekek, így aztán délre a tervezett terület megtisztítása megtörtént, a várrom emlékkövének méltóbb környezetet teremtve.
Lássuk a tényeket, a képes beszámolót:

Civilek a bozótosban
Rajtam kívül mindenki az alkalomhoz öltözött...
Érkezik a sajtó is ezerrel!
Szakony Attila törököket megszégyenítő rohammal akarja bevenni a várat
De ez még várat! Nekem is ilyen virtustól ment ki a térdem...
A helyezettekhez végül is nem kellett ápoló!
Na! Eddig tartott a vitális kapacitás!
Lent már folyik a "titkári értekezlet"
Egyesületünk elnöke még mindig bízik a jövőben...
Cseke tanár úr szomorú lenne, ha látná
Ábel a rengetegben
Ilyen egy száraz vár árok
Hol vár állott, most kőhalom...
A civilek végig nagy elánnal dolgoztak
A Kultúra Lovagjának vízszintesre sikerült az elán...
Valamikor nemzedékek jártak ide kirándulni...
Azért azt az aktust fotóztam volna hat méter magasban...
Itt valamit nagyon elállítottam, de azért érdekes!?
Gaztenger égetésre várva
Jól sikerült emlékkő mutatja az utat
Megcsináltuk! Megcsináltuk!
 További fotók a képgalériában ide kattintva elérhetők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése