2016. november 19., szombat

Regionális továbbképzésen Hajmás, Zselicvölgy Szabadidőfarm 2016.10.12.

Nem szoktam munkahellyel kapcsolatos fotókat megosztani, pedig van elég jó kis gyűjteményem belőlük.
Még az FM-es időkben egy idő után megszokássá vált, hogy év közben lőtt lesi fotóimból humorosnak szánt diavetítést csináltam az óévbúcsúztató összejövetelre.
Nem is annyira a fotók jelentették a poént, hanem a hozzájuk rendelt szövegbuborék és így együtt egy kis fantáziált történet is ki szokott kerekedni belőle.
A kolléganők gyakran, aggódva figyelték, amikor szereltem össze a projektort, hogy "ugye nem én leszek a főszereplő?!"
Talán egyszer fordult elő, hogy az igazgatónőtől előzetes cenzúrát kértem a róla készült fotóhoz és nem azt tiltotta le, amelyikre gondoltam...
Általában igyekszem a csipkelődés tűréshatárán belül maradni és alapelvként nőkről előnytelen képet nem megosztani, de azért alapvetően munkál bennem a kisördög!
És ha nem akarok sértődést, vagy súlyosabbat, hát cenzúrázom magam...
Így készültek el olyan zenés "eposzok" (nyugdíjas búcsúztatókon CD-re mentve), mint az "Ivó napi huncutságok","Kehidakustányi ejtőzés", "Falugazdászok továbbképzésen", "Magyarok kalandozásai", "Szlovéniai kirándulás", "Kvíz", "Mi fiuk", "Ti lányok" és még mások...
Anyagom most is van, meg nyugdíjba is szeretnék menni...
Így aztán marad ez a humortalan képbeszámoló a kollégák kedvéért, hiszen mindig nekik készülnek a képek, na meg az utókornak.
Istenem, ha már a katonaságnál is lett volna digitális technika, micsoda ütős dolgokat tudtam volna megmenteni az utókornak.
De ha valaki végignézi eddigi képgalériámat és 2011 óta vezetett blogomat, hát ez sem kevés!
Szóval, a Hajmáson megtartott regionális továbbképzésen készült fotóimat megosztom kollégáimnak. Aki a Zselicvölgy Szabadidőfarm szépségeire kíváncsi, az ide kattintva tájékozódhat. Nekünk ebből csak pár villanás maradt, mert orrvérzésig szakmai előadások voltak, melyek szünetében azért visszatért belénk kicsit az élet:

Hajmás, Zselicvölgy Szabadidőfarm.


Tolnai falugazdász kollégák.

Zalai kolléganők.

És azok a csodálatos lukak!

A leghasznosabb előadás a végére maradt...

Somogy, Tolna, Zala falugazdászai.

Néha én is objektív elé kerülök...


Valamennyi fotóm ide kattintva megnézhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése