2011. szeptember 8., csütörtök

Kőkeresztek-Liszó

Kőkeresztek címszóval indított fotósorozatommal egy kissé megrekedtem, mert számos más programom akadt, de most pótolom az elmaradtakat.
Eredeti elgondolásom szerint a múltunk építészeti emlékeinek megörökítése volt a cél, lakókörnyezetünkben illetve amerre a munkám során eljutok. Miklósfával még adós vagyok!
Közben Vasban és Baranyában járva rájöttem, hogy másfelé még szebb, értékesebb megörökítésre méltó dolgok is vannak, de ehhez már én igen kevés vagyok...
Milyen jó lenne ezt legalább járásonként valakiknek felvállalni és közkinccsé tenni!
De biztos minden faluban van legalább egy amatőr fotós, aki szívesen megörökítené lakóhelye jellegzetességeit.
Lehetne a webalbum címe: Magyarország most!
Na! Képzelgés után jöjjenek a liszói kőkeresztek:
Ez a kereszt három éve lett felújítva, miután egy gyorshajtó autó lerombolta a liszói útkereszteződésben.

Kőkereszt a Liszó-Jankapusztai útkereszteződésben
Kőkereszt Liszó központjában
Kőkereszt a liszói hegyen

Kőkereszt a templom feljárónál





Liszó faluról, szőlőhegyéről és környékéről készült további képek itt megnézhetők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése