2011. szeptember 4., vasárnap

Dödölle fesztivál 2011.09.03.

Pénteki napon én is részt vettem a Dödölle fesztivál nyitó napján, Czupi Gyula felkérésére.
Nagykanizsa gasztronómiai hagyományainak népszerűsítése érdekében a Tourinform sátrában könyv árusítással és könyv dedikálási lehetőséggel álltunk rendelkezésre Vargha Ildikó és én.
Vargha Ildikó: Nagykanizsa és környéke népi táplálkozása a 20.században, és Imrei Ferenc: Répakönyv című kötetek a Czupi Kiadó gondozásában jelentek meg 2010-ben.
Mivel a pénteki kezdő napon csak estére lett telt ház, szombatra pedig szüretelni ígérkeztem, ezért a gyér forgalmat kihasználva ellógtam fotózni, ebből adok egy kis ízelítőt.


Ez volt a reklám helye
Nagy írók fotózkodnak. A felirat nem utal a könyvemre, csak ilyen dobozban kaptam...
Nosztalgiából reklámozom a jóízű keszthelyi fajtákat
Idén a HSMK környéke lett a helyszín
Prikryl József mindenhol ott van
A kisbíró feladata igen sokrétű
Készül a juhtúrós langali
Diétás falatok
A kürtős kalácsnál még nyugi van,
De a rétes illata máris tömegeket vonz.

Megy a gőzös Kanizsára
Most még könnyű fotózni
Itt még a mézes hetek után is találkozhatunk újdonsággal!
Színpompás szappanok
Vidám gyereksereg
Jó cégnek is kell a reklám
Színpompás sajtok
Csillogó boroskancsók,
és csillogó szemű kínálóik
A Szicsek pálinkafőzdénél a birs a sláger
A Tourinform sátra
Egy könyvet én is eladtam...
Az összes fotó a képgalériából, vagy itt megnézhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése