2014. december 17., szerda

Egy "agármentés" anatómiája.

A fenti címen közzétett és az Agár Fajtamentés zárt facebook csoportban megosztott bejegyzésemet egy hölgy kérésére töröltem.
Annak minden mondatát most is fenntartom, bár be kell lássam, nem értem célt írásommal...
Vagyis, hogy a nyilvánosság görbe tükrét tartsam a kommentelők elé és belássák, nem szabadna az interneten előre ítélkezni és meghurcolni senkit.
Sokaknak volt ezzel kapcsolatban szövegértési nehézsége, de becsületükre legyen mondva, ha már "semmit sem tanultak, semmit sem felejtettek" és engem kiáltottak ki etikátlannak, de az eredeti bejegyzéseket nem törölték.
Én ezt most az én válaszommal megteszem egy agármentő hölgy kedves kérésének eleget téve, bár emlékezetem szerint Ő nem is volt név szerint érintve.
Részemről ezzel e sokak szerint tanulságos történet lezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése