2012. augusztus 12., vasárnap

Somogy-Zalai Agrárcsoportos Családi Nap Miklósfán a Mindenki Házában

Szombaton tulajdonképpen Surdra voltam hivatalos a falunapra, amikor eszméletlen sok autót láttam a Mindenki háza környékén.

A Miklósfai Mindenki Háza ismét teltházas rendezvénnyel

Mint kiderült a Somogy-Zalai Agrárcsoport, (az egyszerűség kedvéért a volt miklósfai, fűzvölgyi, gyékényesi, stb. Tsz-ekből lett Leisztinger féle cégcsoport) tartotta ma először minálunk a családi napját.


Persze paparazzi hajlamaim kapcsán becsullankodtam, felajánlva szolgálataimat.
Sajnos a két rendezvény időben ütötte egymást, ezért sehol nem tudtam megörökíteni a teljes programot.
Mivel Surdon mindig ott vagyok, ezért a megnyitót és a kezdeti programokat fotóztam, sajnos lemaradva kedvenceimről, a surdi, liszói és pátrói lányok és fiuk, amatőr együttesek nagyszerű produkcióiról, amit remélem a Liszói falunapon majd be tudok pótolni!
A szívem visszahúzott Miklósfára, annál is inkább, mert ilyen jellegű rendezvény először volt a Mindenki Házában és kíváncsi voltam a programra is.


Délelőtt 11-kor már javában rotyogott a kondérokban a pörkölt, ugyanis minden cég indult a főzőversenyen.
Négy óra után értem vissza Surdról, amikor meghallottam, hogy valami "nagy név" énekelhet gyönyörű hangon.
Nyomban paparazzi üzemmódra váltottam, de hiába énekelt szépen az énekesnő, nem jöttem rá ki lehet az!
Hiányos műveltségemet pótolni igyekezvén rákérdeztem és kiderült, Gerócs Éva nagykanizsai női fodrász és énekesnő, akit én még soha, sehol nem hallottam szerepelni. Teljesen megzavarodtam! Ha valakinek ilyen jó hangja van, minek fodrászkodik? Vagy még jobb fodrász, mint énekes? Lehet, hogy a nejem helyett én is fodrászt váltok, ha vágás közben is énekel???

Gerócs Éva énekesnő

Lemaradtam sajnos a program elejéről,  a liszói lányok és fiuk produkcióiról, valamint a Kutyakölykök fergeteges táncáról és a "felnőtt" kutyák felvonulásáról, vagyis a Cerberos kutyaiskola bemutatkozásáról.
Szerintem nagyon színvonalas volt a program végig, külön kiemelném a Megarox produkció fiatal művészeit, akik nagyon hosszú és változatos műsorba a szívüket lelküket beleadták.Honlapjukat, repertoárjukat ide kattintva megnézheted.
A Gyékényesiek taroltak a fociban és a főzésben egyaránt. A most először kiérdemelt vándorserleg és vándor fakanál minden évben az új győzteshez kerül majd.
Sajnos a program is vándorolni fog, így nem valószínű, hogy a következőről is tudósítani fogok.
remélem mindenki jól érezte magát itt Miklósfán, hiszen a mai bolond világban is kell egy kis lazítás a mindennapi robot közben. Régen ezt szolgálták a jó hangulatú arató bulik, búcsúi bálok és zárszámadó bulik.
De jók is voltak! Meg fiatalabbak is voltunk...
Külön örültem, hogy rég nem látott ismerősökkel is találkozhattam a fellépők és a vendégek között, Fűzvölgyről és még Nováról is!
A végén karaoke közös éneklés volt a műsorzárás, néhány új csillag született itt is!
Kedvcsinálónak pár kép:

Kondéros nagyüzem a Mindenki Háza grillkertjében

A kis bográcsban kakastaréj pörkölt rotyog

Alkalomhoz illő házibor
Vejer Béla és Hajmási István fellépése

Gerócs Éva ma sok új rajongót szerzett magának
Pici lány alá nagy lovat adtak

Nem unatkozott a gyerek sereg sem

A pinkhez illő smink
Szilágyi István vezérigazgató a pódiumra szólítja a céges csapatokat

Csókok csattannak, gratulációk hangzanak!

Sasinszki Ágnes, a cégcsoport vezetője hagyományt kíván elindítani ezzel a családi nappal
a Megarox fiatal művészei nem kímélték magukat

Akár az átváltozó művészek, minden produkciót más jelmezben,

de töretlen lendülettel és lelkesedéssel adtak elő.
A közönségnek is tetszett a műsor,

és a "főnökség"is velük énekelt.
A súlyosan deszikkálódott énekeseknek végre egy bordal következett

Na ez biztosan vérré vált!
Nem csak a kosztümök, de a stílusok is változtak

Operett slágerektől a rock and rollig

Népszerű slágerektől a musicalig minden szerepelt
A fiuk is megkaptak mindent, mi fül s szemnek ingere...

A záró karaoke során új csillagok születtek...

Lelkes énekesek fent,
türelmes feleségek lent.

Dömötörffy Sanyi is kapott feladatot
Ráadásként egy csodás duo




Brutálsok fotó a képgalériában, ide kattintva nézhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése