2012. június 30., szombat

Miklósfa Mindenki Háza lakodalmi lázban

Dömötörffy Sanyi megint megtalált!
Hál Istennek, most nem lapátolni, vagy festeni kellett, hanem csak fotózni.
Ha jó gépem lenne, meg hivatásos fotós lennék, talán jó is lenne, mert könnyen rá lehet szedni a csattogtatásra.
Egyesek szerint rosszabb vagyok még a japánoknál is...
Judit és Gábor lakodalmához lett szépen berendezve a ház, ezt kellett megörökítenem.
A képek láttán hátha többen kedvet kapnak a házasodáshoz, lakodalom tartáshoz, na hol?
Hát a miklósfai Mindenki Házában!
Szép környezet, olcsó árak!
Felér ez egy reklámmal! Talán kapok a sütiből is...
Sanyi egy piros pontot beígért az égieknél, mert neki jókor voltam, jó helyen, meg a végén azért volt egy kis székpakolás is...
Bízom benne, hogy Sanyi ajánlása ott fönn, tényleg piros pontnak számít!

Miklósfa Mindenki Háza
Mindenki Háza nagyterem lakodalmi díszben

Ez a teríték talán még Tormajokénak is tetszene?

Szolid dekoráció, csillogó tánctér
Kemencés grillkert az udvaron

Tornácos házasságkötővel

Terülj-terülj asztalkák odabent


Mert mi kell egy jó lagzihoz?
Jó hely-itt adva van!
Egy jó pár, jó sok pénz, finom kaják, tüzes borok, gyógyító Unikum, jó zenekar, és egy jó csapat, belevaló kemény maggal, akik jól is akarják érezni magukat!
Akkor hajrá! Sok boldogságot az ifjú párnak!!!
Az összes kép ide kattintva nézhető.
(Tíz perce még fotóztam, azt hiszem én vagyok a miklósfai Gyors Reagálású Erő!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése